Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a Shoprenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 5700 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a Shoprenter nyújtotta funkciókból.
Augusztusban egy olyan webáruházat választottunk a Hónap Webáruháza győztesnek, akik a kiegyensúlyozott és sokszínű étrendre esküsznek és segítenek vásárlóiknak az egészséges táplálkozásban és kiegyensúlyozott életmód kialakításában.
Olvasd el a nyertessel készült interjúnkat, amelyben beszélgettünk:
- A webáruház elindításának kezdetéről
- A webáruház jelenlegi teljesítményéről
- A különböző marketing csatornákról, amelyek segítenek a feldolgozásban.
Gratulálunk a Tibidabo.hu webáruháznak! 🥳🥨
A webáruházról
Mivel foglalkozik a webshopotok?
Gluténmentes pékáruk értékesítésével foglalkozunk. Emellett sok termékünk nem tartalmaz tejet, tojást és élesztőt sem.

Mennyien dolgoznak jelenleg a webáruházatok üzemeltetésével?
1 állandó kolléga végzi a webáruház tartalmával kapcsolatos feladatot. A rendelések lebonyolítását rajta kívül további 3 kolléga menedzseli.
Hogyan teljesít a webáruházatok?
A kezdetektől folyamatos növekedést produkálunk, többnyire hónapról hónapra is növekedés tapasztalható. A nyári időszakok gyengébben teljesítenek, de ez egy általános jelenség a kereskedelemben.
Amennyiben rendelkeztek offline bolttal, milyen hasonlóságokat és különbségeket fedeztetek fel az üzemeltetésben az online és offline boltot tekintve? (pl. munkafolyamatok automatizálása, logisztika, marketing, vásárlói élmény)
Van offline üzletünk is, mivel ez Budapest belvárosában található, így a vásárlói kör is különbözik. Az üzlet nagy részben turistákat szolgál ki.
Online könnyebb aktivizálni az embereket, ha akcióról vagy nyereményjátékról van szó. Ellenben az üzletben több információt tudunk személyesen átadni, amivel a hozzánk fűződő lojalitást tudjuk szorosabbra fűzni.
Indulás és termékbeszerzés
Melyik évben indítottátok el a Shoprenter webáruházatokat?
2018-ban indítottuk el a webshopot.
Dolgoztatok/dolgoztok együtt Shoprenter szakértővel pl. webáruház üzemeltetés, fejlesztés, egyedi design, termékfotózás, marketing stb. területén?
Alkalmanként igen és első sorban fejlesztési kérésekkel kapcsolatban fordulunk hozzájuk segítségért.
Hogyan döntöttétek el, hogy mit fogtok értékesíteni?
A cég tulajdonosa is küzd étel intoleranciával és ételallergiával. Tapasztalatai szerint (azóta is így van) nagyon szűk a kínálat a mentes termékek piacán, ami finom is. A érzékenységgel küzdőknek nagyon sok kompromisszumot kell kötniük az egészségük érdekében.
Ezt áldozatot a cég tulajdonosa nem vállalta, így elkezdődött a munka annak érdekében, hogy a lehető legfinomabb glutén-, tej-, laktóz vagy élesztőmentes pékárut készítsük el. Ez a hozzáállás a minőség és íz mellett azóta is az elsődleges szempont a termékfejlesztések során.
Hogyan, honnan szereztétek be a termékeket?
A forrásainkat nem szeretnénk kiadni, tőlük szerezzük be az alapanyagokat. A kész terméket mi állítjuk össze, titkos receptek alapján.
Első sikerek, értékesítési csatornák
Van-e olyan funkció, amelyet külön kiemelnétek a rendszerben?
Számunkra a vélemény funkció a legfontosabb. Bizalmat kelt a látogatókban, ha sok pozitív kommentet olvashatnak a termékeinkről.
Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?
A Google hirdetéseink.
Használtok-e közösségi médiát? Ha igen, mit és milyen módon?
Igen, fent vagyunk Facebook-on és Instagramon is. Hirdetéseket futtatunk, illetve folyamatosan posztolunk, valamint sok releváns Facebook csoportnak vagyunk a tagja. Egyre több influenszerrel dolgozunk együtt az Instagramon és hamarosan a TikTok csatornánkat is elindítjuk.
Teljesítés, alkalmazások
Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket, hogyan szállítotok?
Budapesten belül saját futárunk viszi házhoz a termékeket. A vidéki szállításokat a GLS végzi. Minden terméket tesztelünk, hogy a szállítás ne menjen a minőség rovására.
Milyen eszközöket és alkalmazásokat használtok a webáruház üzemeltetéséhez?
Az Optimonk szoftvert használjuk a pop-up ablakokhoz, valamint a SalesAutopilot hírlevél küldő rendszerét.
Használtok-e Shoprenter alkalmazásokat? Ha igen, milyen értékeket láttok bennük, milyen hatással vannak a webáruházra?
Ahogy említettem OptiMonk-ot használunk, ami kifejezetten hasznos, pl. a kosárelhagyóknál.
Köszönjük szépen az értékes válaszaitokat és további sikereket kívánunk Nektek! 🙂
Amennyiben szeretnéd, hogy a Te webáruházad vagy az általad érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közé, küldd be javaslatodat ide kattintva!