Hónap Webáruháza

2021. Szeptember Hónap Webáruháza: Alkossotthon.hu

4 perc olvasási idő Hónap Webáruháza - Alkossotthon.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a Shoprenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 5700 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a Shoprenter nyújtotta funkciókból.

Alkoss otthon, valósítsd meg önmagad!

… hirdeti a győztes webáruház szlogenje, amely céljául tűzte ki, hogy biztosítsa a kreatív szellemű emberek és otthon alkotni vágyók számára a felszereléseket és eszközöket.

A webáruház elsősorban hobbikellékeket, valamint gyémántszemes kirakókat és számfestőket értékesít, a termékpaletta pedig napról napra bővül.

Cikkünkből megtudhatod, hogy a kreativitást segítő webáruház milyen kreatív megoldásokkal nyerte el a Hónap Webáruháza díjat. 😉

Gratulálunk az Alkossotthon.hu webáruháznak! 🥳🤝

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webáruházad és hol található a székhelyed?

A budapesti székhelyű webáruházban elsősorban hobbitermékekkel, azon belül gyémántszemes kirakók és számok alapján festhető képek forgalmazásával foglalkozunk, amelyeket egyaránt gyermek- és felnőtt korosztály számára is kínálunk. – meséli nekünk Gábor, az Alkoss otthon csapatából.

Emellett fonalképek és karcképek is színesítik a webáruház kínálatát, a termékpaletta pedig napról napra bővül, jelenleg közel 500 féle kép közül lehet választani.

Mennyien dolgoznak jelenleg a webáruházad üzemeltetésével?

A webshop zökkenőmentes működése és üzemeltetése nem lenne lehetséges az Alfa Design szakértő csapata nélkül. A sokféle Shoprenter design téma közül végül az ő javaslatukra fogadtuk el a Párizs design témát.

A webáruház üzemeltetésében is támaszkodhatunk rájuk, hiszen az Alfa Design csapata Shoprenter webshop szakértőkből áll, így óriási tapasztalatuk van ezen a téren.

Hogyan teljesít a webáruházad?

Az online eladási mutatóink hónapról-hónapra javuló eredményeket mutatnak. Igyekszünk kihasználni a különböző akciókat (pl. Black Friday), illetve hátra van még a december, ami általában a karácsonyi szezon miatt a legerősebb forgalmat szokta generálni.

A webáruház az előzetesen felállított üzleti terv szerint teljesít, aminek természetesen nagyon örülünk. A vásárlók pozitív visszajelzése, illetve a reklamációk alacsony száma az, ami megerősít minket abban, hogy jó úton haladunk.

Indulás és termékbeszerzés

Miért a Shoprentert választottad céljaid megvalósításához?

Több hasonló rendszer teszteltünk, de minden szempontból a Shoprentert találtuk a legsokoldalúbb és legkönnyebben kezelhető rendszernek, amely ráadásul még az egyedi igényeinknek is tökéletesen megfelelt. – osztja meg velünk Gábor.

A Shoprenter admin felülete nagyon könnyen kezelhető, átlátható, logikus felépítésű. Az ügyfélkapcsolat pedig szerintem egyedülálló a piacon. Bármikor bármit kérdeztünk, kértünk, mindig a rendelkezésünkre álltak és kivétel nélkül mindig megoldották a problémáinkat.

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruházad elindítása? Milyen támogatást kaptál?

Abszolút zökkenőmentes volt a webáruház elindítása. A Shoprenter Akadémia által biztosított anyagok és az ügyfélkapcsolat megkönnyítette az induláskor felmerülő kérdéseket, nehézségeket.

Milyen csomagot választottál meg a Shoprentertől?

Gold csomagot választottuk, hiszen számunkra ez biztosítja az összes olyan funkciót, amire szükségünk van.

Milyen szolgáltatásokat vettél igénybe a Shoprentertől?

Folyamatosan követjük a blogbejegyzéseket és tudásanyagokat mindig elolvassuk. Az oktatóvideók is nagyon sok információval láttak el minket. Mindezek nagy segítséget nyújtanak számunkra ahhoz, hogy folyamatosan szinten tartsuk és frissítsük a tudásunkat.

Milyen Shoprenter design témát használsz? Milyen funkcióit emelnéd ki, amivel meg vagy elégedve?

A Párizs design témát választottuk, ez illeszkedik legjobban az elképzeléseinkhez.

A korszerű megjelenés mellett rendkívül hasznos, hogy a tartalom mobilra is optimalizált, hiszen sok vásárlónk mobil eszközön keresztül látogatja a webshopot. A teljes folyamat a böngészéstől egészen a vásárlásig mobileszközön is átlátható, valamint gyors.

Hogyan döntötted el, hogy mit fogsz értékesíteni?

Hosszú hónapokon át tartó piackutatás előzte meg a döntést, ezt javaslom minden kezdő webáruház indítás előtt álló vállalkozónak.

Hogyan, honnan szerezted be a termékeidet?

Elsősorban külföldi partnerekkel dolgozunk, sok általunk forgalmazott terméket kizárólag nekünk gyártanak, többek között így is próbálunk kiemelkedni a hasonló termékeket forgalmazó konkurens webshopok közül.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szerezted meg az első vevőidet?

A vevőink a hirdetésekből, a keresőoptimalizálásból és a közösségi csatornák használatából érkeztek a webáruházba.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

Leginkább a közösségi média csatornáink és az organikus keresési találatok hozzák a vásárlóink zömét.

Melyik közösségi média csatorná(ka)t használod?

A Facebook-ot, Instagramot, YouTube-ot használjuk, de ezen a területen még szeretnénk erősíteni a közeljövőben.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan dolgozod fel a rendeléseket, hogyan szállítasz?

A rendeléseket igyekszünk a leghamarabb teljesíteni, ez sokszor azt jelenti, hogy a megrendelt áru akár már másnap a vevőnél lehet, bár jellemzően 2-3 munkanap telik el a rendelés és a kézhezvétel között.

A futárcégek közül a GLS-sel és a FoxPost-tal dolgozunk kezdetek óta, mindkét cég tökéletes partner ahhoz, hogy a céljaink minél előbb megvalósulhassanak.

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használsz a webáruházad üzemeltetéséhez? 

A Facebook Business, Google Analytics, Google Ads, Search Console, és a Google Trends kiemelkedően fontos és hasznos eszköz az üzemeltetés során.

Használsz Shoprenter alkalmazásokat?  Ha igen, milyen értéket látsz bennük, milyen hatással vannak a webáruházadra?

A Shoprenter óriási választékot nyújt az alkalmazások terén is, ezekből mi is sokat használunk.

Az OptiMonk nagy kedvenc, de nagyon jók a szállítással kapcsolatos alkalmazások is.

Nagyon profik még a különböző a számlázási appok, de a Virtualjog is nagy segítséget nyújt a problémamentes üzemeltetésben.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?

Ahogy már korábban említettem, piackutatás nélkül egy lépést sem! Ne a saját érzelmeid vagy az ismerőseid ötletei döntsenek, amikor belevágsz egy üzlet megvalósításába.

Köszönjük szépen az értékes válaszaidat és további sikereket kívánunk Nektek! 🙂

Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki az Alkossotthon.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretnéd, hogy az általad érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közé, küldd be javaslatodat ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Retargeting.Biz all-in-one marketing platform webáruházakhoz
A digitális marketing új világa – All-in-one marketing platform

A Shoprenter Alkalmazások között is elérhető román Retargeting Biz forradalmasítja a közép- és kelet-európai ...Elolvasom

Close