Hónap Webáruháza

2021. Október Hónap Webáruháza: Naturaliiconcept.hu

4 perc olvasási idő Naturaliiconcept.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a Shoprenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 5700 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a Shoprenter nyújtotta funkciókból.

A budapesti székhelyű vállalkozás 2010-ben Farrow&Ball ökofestékek magyarországi márkaképviseleteként indult el.

Nemcsak a webáruház stílusa, de a termékpalettájuk is a természetességet és naturalista életmódot helyezi fókuszba. 🌳

Kíváncsi vagy, hogy a győztes webshop milyen kreatív megoldásokkal nyerte el a Hónap Webáruháza díjat? 😉

A cikk végén megtekintheted a videós interjút, ahol a Shoprenter vezető tanácsadója, Kulcsár István Róbert beszélget Szakos Andreával, az egyik tulajdonossal.

Gratulálunk az Naturaliiconcept.hu webáruháznak! 🥳🤝

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webshopotok?

3 évvel ezelőtt alakítottuk át a webáruházat, amikor is egyben kiszélesítettük a palettát: a lakástextíliák mellett egyedi, marokkói stílusú lakberendezési tárgyakat is kínálunk webáruházunkban. – meséli Andrea.

Mennyi munkaidőbe kerül számotokra a webáruház üzemeltetése?

A webáruház többet hoz, mint amennyi energiát és munkát belefektetünk. Nemcsak értékesítésre, hanem figyelemfelkeltésre és ismeretterjesztésre is használjuk a webshopot.

Minden vevővel és minden eladással nagyon körültekintően foglalkozunk.

Indulás és termékbeszerzés

Miért a Shoprentert választottátok a céljaitok megvalósításához?

A kolléganőm járta körbe ezt a kérdést, hogy milyen alternatívák léteznek, a mi termékkörünkhöz a Shoprentert éreztük a legjobb választásnak.

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruház elindítása? Milyen támogatást kaptatok?

Minden gördülékenyen zajlott, egy Shoprenter rendszeroktatáson vettünk részt, majd elő is fizettünk a Shoprenterre és el is kezdtük felépíteni a webáruházat, kiválasztottuk a hozzánk passzoló design témát és elkezdtük feltölteni a termékeket.

Rengeteg munkával, de egy hétvége alatt lábra tudtam állítani a webshopot. Szeretném kiemelni a Shoprenter ügyfélkapcsolatát, hiszen nagyon sok segítséget kaptam tőlük, és kapok is a mai napig. – mondja Andrea.

Milyen csomagot választottatok a Shoprentertől?

Jelenleg Silver csomagunk van. Kipróbáltuk a Gold csomagot is, de rájöttünk, hogy nem használjuk ki a funkcióit, a Silver csomag viszont tökéletesen kielégíti az igényeinket.

Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy legyen lehetőség a webáruházban a bankkártyás fizetésre, ami biztosítva is van ebben a csomagban.

Üzemeltetés

Hogyan néz ki a webáruházatok életútja? Milyen volt a kezdetekben és hova fejlődött?

A webáruházunk szorosan együttműködik a fizikai üzletünkkel. Az elsődleges értékesítésünk a fizikai üzletben zajlik, és ahogyan ott bővítettük a termékpalettánkat, úgy alakult át egyben a webáruházunk kínálata is.

Különböző termékkategóriákat hoztunk létre a Naturaliiconcept webáruházban, amelyekbe berendeztük a termékcsoportokat, a festékektől a textíliákon át egészen a lakberendezési tárgyakig.

Háromszor váltottunk design témát, jelenleg a Milano design téma az alap, amelyet egyedileg alakítottunk át.

Az ilyen minőségű prémium termékek megvásárlásához elengedhetetlen a fizikai kontakt, megtapintani, “szemrevételezni” az árut. Milyen eszközök segítségével küszöbölitek ki ezt a problémát az online értékesítésben?

Nagyon fontosnak érzem ebből a szempontból a designt, hiszen elsődlegesen ez kelti fel a látogató érdeklődését. A festékeladáshoz egy ún. színkártyát használunk, ezt ingyenesen biztosítjuk az érdeklődő számára, mindössze egy űrlapot szükséges kitöltenie.

Milyen arányban oszlik meg nálatok a B2B és B2C célcsoport?

Több a végfelhasználónk, de dolgozunk együtt lakberendezéssel és belső építészettel foglalkozó szakemberekkel.

A vásárlóink többsége eléggé tájékozott a designt és a termékeket illetően, főként külföldről inspirálódnak.

Működtetek-e együtt szakértővel a webáruház üzemeltetését illetően?

Igen, az egyedi designt illetően a Shopmentor szakértői segítségét vettük igénybe, azt éreztük, hogy bizonyos korlátokat nem tudunk átlépni szakértői tudás nélkül.

Elég határozott elképzeléseink voltak, így gyorsan és hatékonyan zajlott a közös együttműködés velük.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szereztétek meg az első vevőiteket? Milyen marketing csatornákat használtatok, illetve használtok ma is?

Kezdetben a social media platformokot részesítettük előnyben, először a Facebookon, majd később Instagramon is elindultunk, utóbbi kifejezetten sok vásárlót generált.

A jövőben tervezünk Google Ads hirdetéseket is használni.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan oldjátok meg a rendelésfeldolgozást, kiszállítást egy ilyen speciális termékkör esetében?

Mivel vízbázisú festékeket értékesítünk, ezért ezekre nem szükséges külön engedély, a szállítást a Spinter Futárszolgálattal oldjuk meg.

Olyan eset is előfordul, hogy külföldre kell szállítanunk, ebben az esetben a Fürgefutár szolgáltatásait vesszük igénybe.

Használtok Shoprenter alkalmazásokat?  Ha igen, milyen értéket láttok bennük, milyen hatással vannak a webáruházra?

Ahogyan már említettem, különösen nagy hangsúlyt fektetünk a látványra és a designra, így az Embedit nagyon hasznos alkalmazásnak találjuk, hiszen az Instagram Feed-et meg tudjuk jeleníteni a főoldalunkon.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?

Azt gondolom, hogy nagyon fontos, hogy milyen terméket fogunk értékesíteni, ne tucattermék legyen, hiszen ezáltal sokkal nagyobb a konkurencia, hanem legyen egyedi, önazonos és hiteles.

Van-e olyan dolog a webáruházzal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnátok? Ha igen, mi az?

Amit hiányosságnak érzünk, és dolgozunk rajta, hogy ne így legyen, az az, hogy legyen egy ügyviteli rendszerünk, és minden termékünk legyen felvezetve egy rendszerben, hiszen fizikai és online üzlet esetén össze kell egyeztetni a raktárkészleteket.

Köszönjük szépen az értékes válaszaidat és további sikereket kívánunk Nektek! 🙂

Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a Naturaliiconcept.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretnéd, hogy az általad érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közé, küldd be javaslatodat ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Hogyan növeljük az emailekből származó bevételeinket
[EMAIL MARKETING] Hogyan növeljük meg az emailekből származó bevételeinket?

Senki sem szereti a kéretlen leveleket. Talán ez is lehet az oka, hogy sokan ...Elolvasom

Close