Hónap Webáruháza

2021. Március Hónap Webáruháza: Marathontime.hu

3 perc olvasási idő Marathontime.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a Shoprenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 5400 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a Shoprenter nyújtotta funkciókból.

Márciusi győztesünk egy olyan étrend és táplálék-kiegészítőket forgalmazó webáruház, amely szuperül pozicionálta különböző termékkategóriáit, emellett pedig nagy hangsúlyt fektet a közösségépítésre speciális életmódváltó programjával.

Cikkünkben kicsit közelebbről is megismerkedünk a győztes webáruházzal, majd bemutatjuk azokat a kreatívabbnál kreatívabb megoldásokat, amelyekkel elnyerte a Hónap Webáruháza díjat.

Gratulálunk a Marathontime.hu webáruháznak! 💪🎊

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webáruházatok és hol található a székhelye?

Saját fejlesztésű és gyártású étrend-kiegészítőket állítunk elő üzemünkben, amelyeket viszonteladói hálózaton és webshopon keresztül forgalmazunk. Többek között fehérje porok, kollagének, vitaminok, növényi kivonatok és szuperélelmiszerek találhatóak a portfóliónkban.

Az üzemünk Szentendrén van. – Tudjuk meg Jarács Máriótól, a webshop üzemeltetőjétől.

Mennyien dolgoznak jelenleg a webáruház üzemeltetésével?

Cégen belül hárman foglalkozunk az üzemeltetéssel, ezen kívüli több külsős szakemberrel dolgozunk együtt. 

Hogyan teljesít a webáruházatok?

2019. október óta foglalkozunk vele intenzívebben, azóta dinamikusan fejlődik, mind az értékesítés mind a webáruház kinézete.

Indulás és termékbeszerzés

Mikor és miért a Shoprentert választottátok a céljaitok megvalósításához?

2014 óta létezik a brand és a webshop, de ahogy említettem nagyjából másfél éve fordítunk rá nagyobb figyelmet. Előtte inkább a külföldi piacra koncentráltunk.

Sokáig kutattuk az ideális platformot, amelyen megtalálunk minden szükséges funkciót egyszerűen és érthetően. Imádjuk a Shoprenter ügyfélkapcsolatát, nagyon sok esetben gyorsan tudtak segíteni webáruházunk fejlesztésében.

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruház elindítása? Milyen csomagot vásároltatok meg a Shoprentertől?

Az ügyfélkapcsolat induláskor is nagy segítséget nyújtott, mivel még egyikünk sem dolgozott Shoprenterrel előtte, de mindent meg lehet találni egyszerűen és egyértelműen. Teljesen felhasználóbarát felület.

Indulásunk óta Gold csomagot használunk, amelynek az összes funkcióját hasznosnak tartjuk.

Milyen szolgáltatásokat vettetek igénybe a Shoprentertől?

SEO-Audit szolgáltatásukat vettük igénybe, amely segítségünkre volt a weboldalunk organikus eléréseinek növelésében, ezen felül részt vettünk az ingyenes rendszeroktatáson is a Lurdy házban, amely nagyon hasznos volt számunkra.

Milyen Shoprenter design témát használtok? Váltottatok-e már design témát? Ha igen, miért és milyen funkcióit emelnéd ki, amivel meg vagy elégedve?

Amsterdam sablonról váltottunk Korfura legutoljára a menürendszer és a termékoldal, illetve a blog kinézete miatt.

A jelenlegi Korfu sablonnak tetszett a felépítése, mind a főoldalnak, mind a termékoldalnak, de teljesen személyre szabtuk a webáruházat. A legjobban talán legördülő menü fejlesztése tetszik nekünk.

Dolgoztál együtt Shoprenter szakértővel?

Már két tehetséges Shoprenter szakértővel ismerkedtünk meg, akikkel azóta is együtt dolgozunk. A Limeart az arculatváltásban segített, nekik köszönhetjük a főoldalt, a legördülő menüket, az egységes termékképeket. A másik szakértő partnerünk a Berry Art, aki egyedi aloldalakat készített nekünk, landoló oldalt, a Rólunk részt, többek között.

Ezen kívül a Shoprenter SEO Audit szolgáltatását is igénybe vettük, amely nagy segítség volt számunkra.

Hogyan, honnan szerzitek be a termékeket?

Saját üzemünkben gyártjuk a termékeinket, kiváló minőségű európai alapanyagokból. Folyamatos piackutatás és trendvizsgálat alapján termékfejlesztési osztályunk azon dolgozik, hogy minél jobb termékeket állítsunk elő.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szereztétek meg az első vevőket?

Egy nagyon sikeres nyereményjátékkal indítottunk, hogy megismerjék a brandet és amely után magától belendült a webshop forgalma. Ezt folyamatos marketing aktivitással támogatjuk a közösségi felületeken és rendszeresen szervezünk offline termékkóstolókat is edzőtermekben.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

A digitális piac fejlődése révén egyértelműen a social media felületek dominálnak.

Használtok-e közösségi médiát? Ha igen, mit és milyen módon?

Főleg Facebookon és Instagramon vagyunk aktívak, de megtalálhatóak vagyunk LinkedInen is. Főleg edukációs és motiváló tartalmakat posztolunk, hogy segítsünk az embereknek eligazodni az étrend-kiegészítők világában.

Emellett most indítottunk el egy óriás életmód-váltó kampányt Czanik Balázzsal, amelynek keretében létrehoztuk az It’s Your Time zárt Facebook csoportot, ahol egy motiváló közösséget alkottunk meg.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket, és hogyan oldjátok meg a szállítást?

Szerencsére a Shoprenterben adott a lehetőség, hogy egyszerűen összekössük a webáruházunkat a vállalatirányítási rendszerünkkel és a GLS futárszolgálattal. Ez nagy mértékben megkönnyíti a helyzetünket és a rendelések feldolgozását.

Használtok Shoprenter alkalmazásokat?

Mi nagyon szeretjük a Rapid Search és az OptiMonk alkalmazásokat, amelyek pozitív hatásait ügyfeleink is visszajelezik rendszeresen. A Smartsupp-ot és a GLS by Shoprenter applikációkat használjuk még. Ezek az alkalmazások áruházunk szerves részévé váltak.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsotok az újonnan induló webáruházaknak?

A vásárló fejével gondolkodjanak, mindent a legegyszerűbben oldjanak meg, legyen könnyű kiigazodni az oldalon és legyen egyértelmű a cél.  Nagyon fontosnak tartjuk a jó minőségű termékeket is, hiszen gyengébb minőségű termékekkel és fenntarthatatlan akciókkal nem lehet boldog, elégedett vásárlókat fenntartani és közben még növekedni is.

Nagyon jó tanácsokért érdemes legalább egyszer megnézni az Ecommerce Revolution-t, mindenkinek ajánljuk.

Köszönjük szépen az értékes válaszokat és további sikereket kívánunk nekik. Most pedig lássuk, mivel érdemelte ki a Marathontime.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretnéd, hogy az általad érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közé, küldd be javaslatodat ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Webshop készítés házilag, saját webshop létrehozása
Webshop készítés házilag – tippek és buktatók

Weboldal készítés otthon, egyszerűen? Egy-két YouTube tutorial videó után könnyen önjelölt szakértőnek gondolhatjuk magunkat, ...Elolvasom

Close