Hónap Webáruháza

2021. Július Hónap Webáruháza: Babypearl.hu

4 perc olvasási idő Babypearl.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a Shoprenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 5700 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a Shoprenter nyújtotta funkciókból.

A nyertes webáruház a családcentrikusságot tartja szem előtt, így a kezdetben csak baba- és gyermekjátékokat forgalmazó webáruház kibővítette kínálatát a kismamák számára is hasznos termékekkel.

Cikkünkből megtudhatod, hogy miért érdemelte meg a Hónap Webáruháza címet a győztes, kreatív megoldásaikat pedig a cikk végén található diasorban tekintheted meg.

Gratulálunk a Babypearl.hu webáruháznak! 🥳🎉

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webáruházad és hol található a székhelyed?

Kezdetben csak baba és gyermekjátékokat árultunk, mára azonbon már bővítettük kínálatunkat számos olyan termékkel, amely egy gyermekes családban nélkülözhetetlen kiegészítő. Sőt, a kismamákra is elkezdtünk koncentrálni, már ők is találhatnak maguknak például szoptatáshoz szükséges eszközöket.

Büszkék vagyunk rá, hogy folyamatosan bővülünk és nagyon sok minőségi márka termékeit kínálhatjuk vásárlóinknak. Székhelyünk Csongrád-Csanád megyében, Csongrádon található. – meséli nekünk Frank-Szabó Orsolya, a webáruház tulajdonosa.

Mennyien dolgoznak jelenleg a webáruházad üzemeltetésével?

Családi vállalkozás lévén ketten, Édesanyámmal foglalkozunk napi szinten az üzemeltetéssel, továbbá két olyan munkatársunk van, akik szükség esetén besegítenek. A webáruházunk létrehozását kislányom születése inspirálta, hiszen folyamatosan kerestem Neki is a lehető legjobb, legminőségibb termékeket és így jött az ötlet, hogy miért ne indíthatnánk mi is egy saját oldalt olyan kínálattal, amellyel azonosulni tudunk és amelyet a kislányomnak is szívesen megvennék.

Frank-Szabó Orsolya

Édesanyám, Szabó Erzsébet elsősorban az adminisztratív dolgokkal foglalkozik, mint számlázás, szerződéskötések, vevőkkel való kapcsolattartás, rendelések összesítése.

Szabó Erzsébet

Én pedig a webáruház arculatának kialakításáért, a social media kommunikációért, digitális marketingért vagyok a felelős. Az új termékeket és márkákat folyamatosan keressük mindketten, a célunk az, hogy hosszú távon minden olyan termék elérhető legyen a kínálatunkban, amely a gyerekneveléshez elengedhetetlen. – avat be minket Orsi.

Hogyan teljesít a webáruházad?

Jelenleg még kezdő vállalkozás vagyunk, hiszen csak márciusban indítottuk el a mostani formában a webshopunkat és a kommunikációt is csak ekkor kezdtük el.

Így most még ismerkednek velünk a vásárlók, de szerencsére már akadnak visszatérő vevőink és nagyon pozitív visszajelzéseket kapunk. A célunk, hogy folyamatosan növeljük a márkaismertségünket és hogy elégedett vásárlóink legyenek, akiknek minőségi termékeket nyújthatunk minimális szállítási időn belül.

Rendelkezel-e fizikai bolttal is a webshopod mellett? Milyen hasonlóságokat és különbségeket fedeztél fel az üzemeltetésben?

Egy, már évek óta meglévő bútorbolt egy részét rendeztük át, ahol néhány termék már elérhető, azonban ezt is folyamatosan bővítjük és a vásárlók igényeinek megfelelően alakítjuk.

Bár az elmúlt évben sokszorosára növekedett az online vásárlások száma, továbbra is azt tapasztaljuk, hogy fontos a vevők számára a fizikai elérhetőség is, ahol meg tudják nézni, tapintani a termékeket, főleg, mivel babáknak és gyermekeknek szóló kínálatról beszélünk. Emiatt hosszú távon gondolkodunk máshol is üzletet nyitni, de ez még a jövő zenéje.

Indulás és termékbeszerzés

Miért a Shoprentert választottad céljaid megvalósításához?

Összehasonlítva más webshopmotor lehetőséggel, a Shoprenter dinamizmusa, gyors fejlődése keltette fel leginkább az érdeklődésünket, így nem volt kérdés, hogy ezt választjuk.

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruházad elindítása? Milyen támogatást kaptál?

Korábban egyikünk sem üzemeltetett még webáruházat, így nagy kihívással szembesültünk, főleg egy kisbaba mellett nem volt egyszerű mindenbe belelátni és beletanulni, a mai napig azt érzem, hogy még rengeteg tanulnivalóm van.

Viszont mindketten nagyon eltökéltek és motiváltak vagyunk, így a számos éjszakai munka sem vette el a kedvünket. A Shoprenter részéről szükség esetén pedig mindig kielégítő és gyors választ kaptunk.

Milyen csomagot vásároltál meg a Shoprentertől?

Kezdő webáruházként elegendőnek tartottuk a Silver csomagot, azonban fontosnak tartjuk, hogy oldalunkat mi is folyamatosan fejlesszük és a jelenleginél is felhasználóbarátabbá tegyük, amelyhez például a korcsoport, funkció szerinti szűrést is szeretnénk elérhetővé tenni, ehhez pedig szükség lesz a későbbiekben a Gold csomagra történő váltásra.

Milyen szolgáltatásokat vettél igénybe a Shoprentertől?

A kezdetekkor részt vettünk az ingyenes rendszeroktatásban, valamint pár hete megigényeltük a SEO kurzust.

Milyen Shoprenter design témát használsz? Váltottál-e már design témát?

Én mindig nagyon vizuális voltam, így fontos volt, hogy a webáruház is olyan legyen, ahol már a főoldalon vizuálisan meg tudjuk ragadni az érdeklődőket. Ehhez pedig a Párizs téma mutatkozott a legmegfelelőbbnek.

Jelenleg elégedettek vagyunk ezzel a design témával, de nem tartom kizártnak, hogy a későbbiekben tesztelünk másféle témát is a nagyobb konverzió reményében.

Hogyan döntötted el, hogy mit fogsz értékesíteni?

Tavaly júniusban született meg a kislányom és teljes mértékben Ő volt az inspiráció. 😊

Hogyan, honnan szerezted be a termékeidet?

Célunk az volt, hogy elsősorban környezetbarát termékeket forgalmazzunk, így esett választásunk a belga, dán, holland, svéd játékokra. Folyamatosan keressük az új lehetőségeket, de csak olyan márkákat szeretnénk bevezetni, amelyek a minőségi elvárásainknak eleget tesznek.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szerezted meg az első vevőidet?

A webáruház elindításával egy időben social media oldalainkat is elindítottuk és az első rendelésünk egy Instagram hirdetésnek köszönhetően érkezett.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

Az Instagram és Google Ads hirdetésekkel jutunk el a legtöbb látogatóhoz és vásárlóhoz.

Milyen közösségi média platformot használsz?

Jelenleg a Facebookot és az Instagramot használjuk legaktívabban. Az előbbi kevésbé hatékony, hiszen a Facebook számos esetben korlátozza a megjelenést, így erre a felületre kevésbé is koncentrálunk.

Az Instagramon sokkal könnyebben elérjük a célcsoportunkat, hatékonyabban tudjuk megszólítani őket és sokkal interaktívabb kommunikációt tudunk folytatni az érdeklődőkkel.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan dolgozod fel a rendeléseket, hogyan szállítasz?

A GLS futárszolgálattal működünk együtt és büszkék vagyunk rá, hogy a 3-4 munkanapos szállítási határidőt tartani tudjuk.

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használsz a webáruházad üzemeltetéséhez?

Napi szinten a Facebook Business, Google Ads, Google Analytics szolgáltatásait használjuk, ezek lényegesen megkönnyítik a folyamatainkat.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?

Ha nincs korábbi webáruházas tapasztalatod, akkor a legfontosabb tulajdonság a kitartás, hiszen az elején rengeteg kihívás, újdonság fog napi szinten felmerülni.

Legyen egy konkrét elképzelésed, hogy mit akarsz elérni, milyen szolgáltatást, termékeket akarsz árulni és soha ne add fel az elvedet a minőség rovására.

Van-e olyan a dolog a webáruházaddal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnál, mint korábban?

Nagyon fontos a beszállítók és termékek megfelelő kiválasztása. Korábban dolgoztunk együtt olyan beszállítóval, akinek több tízezres árukínálata volt, napi kétszeri készletfrissítéssel.

Nálunk ez teljesen követhetetlen volt, hiszen nem volt kapacitás a termékek napi szintű átnézésére és frissítésére, így kénytelenek voltunk új beszállítókat keresni, akikkel sokkal zökkenőmentesebben tudunk együttműködni.

Köszönjük szépen az értékes válaszokat és további sikereket kívánunk Nektek! 🙂

Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a Babypearl.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretnéd, hogy az általad érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közé, küldd be javaslatodat ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
IdoSell-Shoprenter
“Lengyel, magyar – két jó barát” – A lengyel éllovassal erősít a Shoprenter

A Shoprenter történetének eddigi legnagyobb mérföldkövéhez érkezett, amikor is a lengyel e-kereskedelmi piac meghatározó ...Elolvasom

Close