Hónap Webáruháza

2020. Szeptember Hónap Webáruháza: Eszterkrém.hu

4 perc olvasási idő Eszterkrem.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 4800 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen kreatív megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Szeptemberi győztesünk egy Helsinki design témára épülő kozmetikum manufaktúra, amely egyediségével és szuper csomagajánlataival nagy hangsúlyt fektet a személyre szabott ügyfélélményre. A webáruház remekül kihasználja a közösségi média nyújtotta lehetőségeket, aktívan építve ezáltal ügyfélkörét.

Mielőtt megtekintenénk a nyertes webáruház kreatívabbnál kreatívabb megoldásait a cikkünk végén lévő bemutatónkban, szeretnénk gratulálni a győztesnek, az Eszterkrém.hu-nak és ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

A webáruházról

Mivel foglalkozik a webáruházatok és hol található a székhelyetek?

A nagykovácsi székhelyű webáruház 2013 óta foglalkozik saját készítésű, természetes, elsősorban bio alapanyagokból és összetevőkből álló kozmetikumok készítésével. Kiemelt célunk, hogy minél több emberrel megismertessük és megszerettessük a természetes bőrápolást, és ezáltal bebizonyítsuk, hogy hosszú távon mennyivel hatásosabbak, és mennyivel kifizetődőbb a használatuk.  A webshop üzemeltetésében ketten veszünk részt, és mivel kicsi manufaktúra vagyunk, így az egyéni vásárlói igényeket, kívánságokat is igyekszünk figyelembe venni. –  árulta el nekünk Eszter, a webáruház egyik tulajdonosa.

Eszterkrem.hu

Hogyan teljesít a webáruházatok?

Úgy gondoljuk, hogy jól teljesít a webáruházunk, annak ellenére, hogy most több iparágat is negatívan befolyásolt a vírushelyzet.

Indulás és termékbeszerzés

Mikor és miért a ShopRentert választottátok a célok megvalósításához?

2015 januárjában indítottuk a ShopRenternél a webáruházat. Profinak tűnt a csapat, egy saját fejlesztésű webáruház költségei pedig igazán magasak, ami sajnos nem tűnt kivitelezhető megoldásnak. Az ingyenes ShopRenter rendszeroktatáson Kulcsár Róbert előadása nagy segítséget nyújtott az alapok elsajátításához. Mindemellett a segítőkész ügyfélszolgálatot és az állandó fejlesztéseket emelném ki nagy előnyként.

Mennyire volt zökkenőmentes a webáruházatok elindítása? Milyen támogatást kaptatok?

Minimális HTML kódolás és webdesigner háttérrel elég egyszerűen ment minden. A szükséges támogatást mindig megkaptuk, és a mai napig is megkapjuk az ügyfélszolgálattól és a support csapattól.

Milyen csomagot vásároltatok meg a ShopRentertől?

Silver csomaggal indultunk el, azonban azóta már magasabb csomagra váltottunk a többféle funkcionalitás miatt.

Váltottatok-e csomagot és ha igen, akkor miért?

Igen, egy évvel ezelőtt váltottunk a Gold csomagra, hogy hűség-rendszert építsünk az ügyfeleink körében, és szeretnénk több nyelven is elérhetővé tenni az oldalt.

Milyen szolgáltatásokat vettetek igénybe a ShopRentertől?

Induláskor részt vettünk az ingyenes rendszeroktatáson, majd a későbbiekben a marketing szemináriumon is. Ezek az előadások nemcsak a webáruház indításban szolgáltak útmutatóként, hanem a webshop folyamatos optimalizálásában is. Emellett megigényeltük a teljes SEO szolgáltatást is, amelyek nagyban javították a keresőoptimalizálási eredményeket.

Milyen ShopRenter design témát használtok? Milyen funkcióit emelnétek ki, amivel meg vagytok elégedve? Milyen változást tapasztaltatok a webáruházban?

Néhány hónapja váltottunk Helsinki design témára. Amit különösen szeretünk benne, az a mobilon való tökéletes megjelenés. Ez is volt a fő oka a sablonváltásunknak az idei évben. Rendkívül nehéz megmondani, hogy mikor és mitől lesz több vásárlásunk, mert állandóan kísérletezünk online és offline marketing fogásokkal.

Dolgoztatok együtt ShopRenter szakértővel?

A Faceliftr segített minket a sablonváltásban, és maximálisan megvoltunk és megvagyunk velük elégedve.

Hogyan döntöttétek el, hogy mit fogtok értékesíteni?

Nem volt nehéz a döntés, hiszen a szenvedélyem az, amivel foglalkozom is egyben. Kiemelten fontos számunkra, hogy megismertessük az emberekkel a helyes bőrápolás szabályait és rutinjait. Az egyik alaptézisünk: “Soha ne azt nézd, hogy mi nincs egy kozmetikumban, hanem hogy mi VAN!”.  –  mondta Eszter.

Hogyan, honnan szereztétek be a termékeket?

Mi készítjük, így ez is viszonylag „egyszerű” folyamat. Csupa olyan anyagot használunk fel, amit meg is lehet enni, és biokozmetikumokban is engedélyezettek. Különféle illatanyagok helyett kizárólag saját készítésű bio illóolaj kompozíciókat használunk, mert ezektől lesz igazán finom és természetes illata a krémeknek.

Attól igazán hatásosak, hogy nem egy báziskrémhez teszünk különféle hatóanyagokat, hanem a krémeknek már az alapanyaga is hatóanyagokban, vitaminokban gazdag. Ráadásul a természetes anyagoknak óriási előnye, hogy a legjobban hasonlítanak a bőr által termelt természetes emulzióhoz, s így, mint rokon anyagot sokkal inkább tudja hasznosítani, mint a szintetikus társait. Emellett a környezetet sem terheljük meg vele.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szereztétek meg az első vevőket?

Az első vevőinket hagyományos módon, személyes kapcsolatok révén szereztük.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

A Google Ads használatával, valamint a social media, azaz a Facebook és az Instagram segítségével tereljük a látogatókat a webshopba. Az utóbbi két csatornán rendszeresen osztunk meg tartalmat, a Facebook-on a termékpromóció mellett különböző nyereményjátékokkal is kedveskedünk a követőink számára. Emellett a YouTube csatornán is elkezdtük próbálgatni a szárnyainkat, a különböző termékek gyakorlati elkészítéséről töltünk fel tartalmat.

Teljesítés, alkalmazások

Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket?

A GLS integrációt vettük igénybe a szállításnál, valamint személyes átvételi lehetőséget is biztosítunk a telephelyünkön, és egy Budapest központjában lévő átvevőponton.

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használtok a webáruház üzemeltetéséhez? 

A Fogyasztó Barát már régóta barátunk. 🙂  A kártyás fizetéseket a Barion rendszerén keresztül bonyolítjuk le. Mindemellett nagy segítségünkre van a Hotjar rendszere, hiszen a hőtérképekből sok információ nyerhető, a Conversific alkalmazás jelentései pedig segítenek a főbb mutatószámok értelmezésében. (Ezt minél gyakrabban érdemes figyelni.)

Használtok-e ShopRenter alkalmazásokat? Milyen értéket láttok bennük, milyen hatással vannak a webáruházatokra?

Az OptiMonk szolgáltatását kezdtük el használni pár éve, egyelőre érdemi változást még nem látunk a a webshopban ezzel kapcsolatosan.

Tanácsok

Mi a legfőbb tanácsotok az újonnan induló webáruházaknak?

Nagyon fontos a kitartás ezen a területen. Webshop tulajdonosként ne várjunk azonnali eredményeket, különösen gondolok itt a nagy forgalomra, haszonra, sikerekre. Azért, hogy a webáruházunk még sikeresebb legyen, minden nap tennünk kell érte valamit. Kicsit olyan ez, mint egy növény gondozása, ha azt szeretnénk, hogy megfelelő ütemben növekedjen, és virágozzon, gondoskodnunk kell róla.

Van-e olyan a dolog a webáruházzal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnátok, de korábban még jónak gondoltatok? Ha igen, mi az?

Összességében elmondható, hogy teljesen elégedettek vagyunk a webshop működésével, talán azt emelném ki, hogy érdemesebb lett volna hamarabb sablont váltanunk, és a kategóriarendszert is utólag gondoltuk át alaposabban. 

Köszönjük az értékes válaszokat és további sikereket kívánunk nekik. Most pedig lássuk, mivel érdemelte ki az Eszterkrém.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük, küldje be javaslatát ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
14 napos elállási jog
Elállási jog az e-kereskedelemben: az a bizonyos 14 nap

A 14 napos elállási jog az online kereskedelem szent grálja. Legalábbis a vásárlók szemében ...Elolvasom

Close