Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 3500 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.
Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely jól strukturált és áttekinthető, felhasználóbarát kialakítással rendelkezik.
Blogot is vezetnek, amely segíti a vásárlók döntését megalapozni az egészségtudatos életmód megválasztásában. Ezzel is tudatosan építik márkájukat és a saját fejlesztésű prémium kategóriás étrend-kiegészítő termékeiket.
Ezúton is szeretnénk gratulálni a márciusi győztesnek, a Shop.Intenset.hu-nak és csapatának.
Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.
A webáruházról
A budapesti székhelyű Shop.Intenset.hu webáruház 2018. májusában indult ShopRenter Gold csomagban.
„Elsősorban az egészségtudatos embereket szeretnénk segíteni prémium minőségű étrend-kiegészítőkkel. Nem számít, hogy valaki milyen szinten sportol vagy általánosságban miért szeretne egészségesebbé válni.
Számos oka lehet annak, hogy valaki változtatni szeretne az életmódján. Van, aki aktív versenysportoló. Van, aki diétázik, fogyókúrázik, az egészségére vigyáz vagy épp azt szeretné visszanyerni. Egy dolog azonban közös ezekben az emberekben: az egészségüket, erőnlétüket, jobb fizikai állapotukat tudjuk támogatni.
Termékeink saját márkás és saját fejlesztésű prémium kategóriás, kiváló minőségű étrend-kiegészítők, fehérje porok és zsírégetők, melyek hatékony segítséget nyújtanak.” – mondta el nekünk Zoikasz Nesztorasz, tulajdonos, alapító.
Hogyan teljesít a webáruház?
A nyitás óta az előző hónaphoz képest minden hónapban 10-15% növekedést érünk el.
Mennyien dolgoznak jelenleg a webáruház üzemeltetésével?
A webáruház üzemeltetését 2 fő végzi. Az árukezelést, a raktározást és a csomagolást egy fullfilment cégre, az iLogistic-re bíztuk.
Úgy érezzük, hogy profi kezekbe adtuk át ezt a feladatot. Így hatékonyabban tud működni a teljes folyamat.
Indulás és termékbeszerzés
Hogyan döntöttétek el, hogy mit fogtok értékesíteni?
A Shop.Intenset egy sportot, fogyókúrát, diétát támogató, valamint otthoni mozgást, sportolást segítő blogként indult.
Szentgyörgyi Romeo – a Shop.Intenset másik tulajdonosa, és 6-szoros aerobic világbajnok – tanácsaival és saját, ingyenes edzésterveivel segített sokaknak online is, hogy egy magasabb életminőséget érjenek el.
Az edzéstervek hamar népszerűek lettek, egyre többen kezdték a blogot követni, és a köré szerveződött támogatói csoport is egyre aktívabbá vált. Rengeteg kérdés érkezett a helyes táplálkozásról, így hamarosan többfajta egészséges diétát is kidolgoztunk.
Sokszor kértek tanácsot táplálék-kiegészítőkkel kapcsolatban, hogy mit ajánlanánk, illetve Romeo miket használ, és rá kellett jöjjünk: nem tudunk jó szívvel ajánlani semmilyen márkát.
Hiába kerestünk olyan összetevőjű táplálék-kiegészítőket, amelyek a sportolók legmagasabb elvárásai mellett a diétázóknak is megfelelnek, nem találtunk.
Ekkor fogalmazódott meg bennünk a gondolat: ahhoz, hogy a legjobbat tudjuk adni és úgy tudjuk a követőinket segíteni, támogatni, ahogy szeretnénk, bizony saját magunknak kell egy termék palettát létrehoznunk.
A magas intenzitással, napi szinten sportolók mellett az életmód-változtató diétázók, fogyókúrázók, formásodni vágyók igényeit is maximálisan figyelembe vettük a fejlesztések során. Azért fejlesztettük ki ezeket a prémium táplálék-kiegészítőket, mert így biztosan tudjuk, hogy mit adunk.
Ráadásul minden termékünk nemcsak saját fejlesztés, hanem Romeo aktív sportolóként folyamatosan, magas igénybevétel mellett teszteli is őket. Így tényleg csak az a termék szerepel a palettán, amellyel saját, pozitív tapasztalatunk is van.
Honnan szerzitek be a termékeket?
A termékeink teljes egészében egyedi fejlesztésűek. Számunkra az volt a legfontosabb, hogy létrehozzunk egy olyan prémium minőségű termékpalettát, amellyel elégedettek a vásárlóink, és a legjobban szolgálja a céljaikat.
Nem egy újabb termékcsaládot akartunk piacra dobni, hanem egy létező igényre válaszolva – akkor még – hiánytermékeket kezdtünk el kifejleszteni.
Folyamatosan kapjuk és figyeljük a vásárlói visszajelzéseket és elmondhatjuk, hogy teljes mértékben, 100%-ban elégedettek azok, akik nálunk vásároltak.
Pár hónap alatt több mint 1000 pozitív vásárlói visszajelzést kaptunk. Ennek a legnagyobb része 5 csillagos.
A prémium minőség nemcsak egy marketing blabla, hanem a vásárlóink is megtapasztalják a kiemelkedő minőséget. Sokan számolnak be arról, hogy a kipróbálás után az eddig használt, megszokott márkáikat lecserélték a mi termékeinkre.
Első sikerek, értékesítési csatornák
Hogyan szereztétek meg az első vevőket?
Az első vásárlóink a blogunkat, közösségi csatornáinkat követők közül kerültek ki.
Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?
Legtöbben a Facebookon keresztül érkeznek, ez a legaktívabb csatornánk.
Eszközök, teljesítés
Milyen eszközöket és alkalmazásokat használtok a webáruház üzemeltetéshez?
A Conversificet használjuk, nagyon sokat segít nekünk. A Google Analytics-et weboldalunk működésének ellenőrzéséhez használjuk.
Az e-mail forgalom a ShopRenter levelező rendszerén keresztül történik. Használunk kuponokat és rövidesen bevezetjük a vásárlói pontrendszert is.
Hogyan teljesítitek a megrendeléseket?
A vásárlóink a következő szállítási módok közül tudnak választani:
- Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
- GLS csomagpont
- Foxpost csomagpont
- DHL nemzetközi szállítás
A fizetési megoldásaink rugalmasak, utánvétellel és két bankkártyás rendszerrel is lehet fizetni.
Tanácsok
Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?
Az első és legfontosabb, hogy indulás előtt alaposan mérje fel a piacot, ahol indulni akar. Ismerje meg és elemezze a konkurenciát. Legyen egy nagyon pontos, kidolgozott stratégiája, hogy hogyan fogja elérni a célját.
Tanulmányozza, tanulja meg kezelni a szükséges marketing eszközöket és technológiákat, amelyeket használni akar a későbbiekben a működés során. Nagyon fontos, hogy felmérje a ráfordított és ráfordítandó időt, valamint a kapacitást és energiát.
Sokan felejtik el, pedig alapvető: hozza létre az iparág legjobb ügyfélszolgálatát. Az eladás csak az első lépés, a második sarkalatos pontja az online eladásnak és webshopnak a csillagos ötös ügyfélszolgálat.
Van-e olyan a dolog a webáruházzal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnál? Ha igen, mi az?
Amit másként csinálnék az az, hogy az indulás előtt többet foglalkozhattam volna a ShopRenter működésének megismerésével, hiszen számtalan jobbnál jobb lehetőség áll rendelkezésre, amit később aknáztunk ki.
Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a Shop.Intenset.hu a Hónap Webáruháza címet.
Megjegyzés: Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.