Esettanulmány Hónap Webáruháza

2019. Április Hónap Webáruháza: RMekszer.hu

3 perc olvasási idő 2019. Április Hónap Webáruháza: rmekszer.hu

Minden hónapban megválasztjuk a Hónap Webáruházát a ShopRenter rendszerét használó webshopok közül. A győztes több mint 3500 webáruházból kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely személyes, egyedi ékszerei által hűen képviseli a márkát. Az ékszerei gondolattal, ötlettel, szeretettel és történetekkel teliek, akár csak a webáruház maga.

Ez megmutatkozik többek között a webáruház designban, termékfotókban és a plusz szolgáltatásokban, ilyen például a kérhető díszcsomagolás vagy a névre szóló egyedi ékszerek. A vásárló központú szemlélet mellett a webáruház és a blog is kulcsszógazdag, így a releváns tartalom szinte magától vonzza a látogatókat. Mindezek elismeréseként több díjat is nyertek már.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az április győztesnek, az RMekszer.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

A webáruházról

Az ecseri székhelyű RMekszer.hu webáruház 2014-ben indult.

Az R.M. ékszer  egy olyan startup vállalkozás , amely mára közel 20 alkotó munkásságát fogja össze Magyarországon egyedülálló módon. Valamennyi „varázslónk” elkötelezettje technikájának, és hajtóereje a szeretet. Sokszínűségünket éppen sokoldalúságunknak köszönhetjük. Nálunk minden ékszerben szeretet és történet lakik.” – mesélte el nekünk Rangits Márta, az R.M.ékszer megálmodója.

Indulás és termékbeszerzés

Hogyan döntötted el, hogy mit fogsz értékesíteni?

Hosszú évekig társtulajdonosa voltam egy webáruháznak, de éreztem, hogy az importált nemesfém termékek eladása nem az én utam. 2014-ben indítottam el önálló webshopomat. Eleinte a saját munkáimat adtam el az oldalon, a készítéstől, a csomagoláson, feladáson át a marketingig, én egy személyben voltam az R.M. ékszer.

Hogyan, honnan szerezted be a termékeidet?

A saját bőrömön tapasztaltam, hogy mit él át az az alkotó, aki mindent egymaga akar csinálni. Éreztem és tudtam, hogy az álmom csak egy csapattal megvalósítható, ezért megnyitottuk az R.M. ékszert más készítők számára is. A válogatásban az alkotások minősége is fontos szempont volt, ahogyan az is, hogy az ékszerek iránti szeretet tapintható legyen bennük. Közel húszan vagyunk, megannyi személyiség, hitvallás és egyéni történet.

Többek között a festőművész, a fodrász, a tanárnő, a kisgyermekes anyuka, a mérnök és számos kézműves technika találkozása. De ennél jóval több: közös gondolkodás, igazi csapatmunka. Mertem nagyot álmodni, és élére állni a folyamatosan fejlődő csoportnak, annak ellenére, hogy a hasonló összefogásokban nem láttam igazi összetartást.

Ma már büszkén mondhatom, közös álmot építünk. Együtt hoztunk létre egy olyan alkotói közösséget, ahol egymást erősítve, egy brand/márka alatt értékesítjük az alkotásainkat. Megtisztelő számomra, hogy vezethetem és mentorálhatom őket.

Első sikerek, értékesítési csatornák

Hogyan szereztétek meg az első vevőket?

A kezdetektől fogva hirdetünk, így első vásárlóim is így találtak az R.M. ékszerre.

Jelenleg mely csatornák hozzák a legtöbb látogatót és vásárlást?

Egyrészt már szájról szájra terjed az R.M. ékszer híre, a személyes ajánlások felbecsülhetetlen értékűek, de természetesen a legtöbb új látogatót a közösségi oldalaknak köszönhetjük, elsősorban a Facebooknak, majd az Instagramnak.

Rendelés teljesítés, eszközök

Milyen eszközöket és alkalmazásokat használtok a webáruház üzemeltetéshez?

Ezek a következők: Google Analytics; Conversific.

Mennyien foglalkoznak jelenleg a webáruház üzemeltetésével?

Négy fő végzi az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatokat.

 Hogyan dolgozzátok fel a rendeléseket?

A rendelések feldolgozása a napi rutin része a számlák előkészítésétől a csomagok összeállításáig. Többféle szállítási lehetőség közül választhat, aki nálunk vásárol: partnerünk a Foxpost és a GLS is, de személyes átvételt is kérhetnek a vásárlók. Lehetőség van bankkártyás, illetve banki átutalásos előre fizetésre és utánvétes rendelésre is.

Jó tanácsok

Mi a legfőbb tanácsod az újonnan induló webáruházaknak?

Kitartónak, állhatatosnak kell lennie, folyamatosan figyelni a trendeket, és alkalmazkodni kell a folyamatosan és rendkívül gyorsan változó online piachoz.

Van-e olyan a dolog a webáruházaddal kapcsolatban, amit most már másképp csinálnál, de korábban még jónak gondoltad?

Letisztított termékkínálattal kezdeném. Sokszor kísérleteztünk, hogy melyik terméket vásárolják meg szívesebben a vevőink, ezért túl széles lett a termékpalettánk. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy csak azok a termékek maradjanak a kínálatban, amik tényleg értékesek.

Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a RMekszer.hu a Hónap Webáruháza címet.

Megjegyzés: Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Egy fontos összetevő, ami a sikeres webshophoz nélkülözhetetlen [VENDÉGCIKK]

Előfordul, hogy megtetszik nekünk egy nő vagy egy férfi. Hatalmas vágyat érzünk iránta, valahogy ...Elolvasom

Close