Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.
Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely rendkívül barátságos módon szólítja meg a vásárlóit, az ügyfélszolgálatra külön hangsúlyt fektetve. Letisztult megoldásaival, világos kommunikációjával pedig a végletekig leegyszerűsítik a vásárlást a látogatóinak.
Ezúton is szeretnénk gratulálni a májusi győztesnek, a Webfarmerbolt.hu-nak és csapatának.
Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal és annak történetével.
A webáruházról
A Webfarmerbolt egy 100%-ban családi vállalkozás, amely elsősorban Thomas Jeans farmer termékek tervezésével, nagy- és kiskereskedelmével foglalkozik, de forgalmaznak elegáns férfiingeket, zakókat és nadrágokat, valamint Ashbury termékeket is.
A boltot jelenleg 3 generáció egy-egy tagja közösen üzemelteti. Czégel Ditta, aki saját elmondása szerint „botcsinálta webmester és SEO szakember”, lánya Boros Krisztina, mint a webáruház vezetője és ügyfélkapcsolatosa egy személyben, és unokája Kovács Fruzsina, aki a marketing teendőket látja el.
2007-ben született meg az a családi elhatározás, hogy az addig vegetáló honlap helyett webáruházat nyitnak. Az SHP honlap- és webáruház készítő rendszerére esett a választásuk. A termékfotózást házilag oldották meg (egy fehér lepedőt használtak háttérnek, amit a kerti hinta helyére vagy bent a lakásban a szekrényekre szereltek fel).
„Az évek során aztán sokat fejlődtünk és szomorúan vettük tudomásul. hogy kinőttük az imádott kis webáruházat.”
Ekkor döntöttek úgy, hogy egy új webáruházat indítanak, amelyet szintén saját kezűleg építenek fel. Ehhez már viszont a ShopRentert választották webáruház rendszernek: „egyhangúan ezt választotta a családi tanács, ez nem is volt kérdéses.”
Lassan egy éve, 2016-ban indultak el Silver csomagot választva, amelyhez igénybe vették a ShopRenternél elérhető ingyenes (induló bolt és hatékonyságnövelő) konzultációkat.
De nemcsak a webáruházat fejlesztik folyamatosan, hanem a termékkört is. Erre jó példa a nemrégiben bevezetett saját márkájuk (Effclusive) vagy hogy saját gyártású valódi marhabőr öveket is készítenek.
Termék beszerzés
A webáruház saját vállalkozásban gyártja a Thomas Jeans farmereket. Ebből adódott a honlap, majd később a webáruház alapítás gondolata is. Több offline üzlettel is rendelkeznek, melyek közül a Webfarmerbolt központja jelenleg a Camponában van Budapesten.
Első sikerek, értékesítési csatornák
„Adott volt az offline értékesítési hálózat – utána a honlapot pedig úgy indítottuk be, hogy rengeteget hirdettünk ingyenes apróhirdetőkben, valamint AdWords és Etarget hirdetéseket adtunk fel, illetve email listát építettünk.”
Jelenleg a Facebook a legsikeresebb csatornájuk. A hirdetési fiókót marketing menedzserként Fruzsina kezeli egyre nagyobb hatékonysággal.
Nagy hangsúlyt fektetnek a (potenciális) vevőkkel folytatott kommunikációra. Telefont, emailt és immár a Facebook Messengert is használják ehhez.
Rendelés teljesítés
A csomagolást saját maguk oldják meg, a rendelések feladásához pedig a Postát használják.
A webáruházban a következő szállítási módokat kínálják a vásárlóknak:
- Házhozszállítás MPL futárszolgálattal előre utalással vagy utánvétel
- Személyes átvétel Budapesten
Elérhető fizetési módok:
- Utánvétel
- Banki
átutalás
Jó tanács az induló webáruházaknak
Végül megkérdeztük őket, hogy mit tanácsolnának azoknak, akik most vágnak bele egy webáruház elindításába: „Ne költsenek milliókat, válasszák a ShopRentert, tanulják meg minél jobban a kezelését és leljék benne azt az örömet és sok-sok sikerélményt, amit mi.”
A webáruháza bemutatása
Most pedig nézzük meg, mivel érdemelte ki a Webfarmerbolt a Hónap Webáruháza címet.
Megj.: Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.