Esettanulmány Hónap Webáruháza

2017. Április Hónap Webáruháza: Magisterproducts.hu

2 perc olvasási idő

Minden hónapban odaítéljük a Hónap Webáruháza címet egy, a ShopRenter rendszerét használó webáruháznak. A győztes több mint 2500 webshop közül kerül kiválasztásra aszerint, hogy milyen szép megoldásokat sikerült megvalósítaniuk a ShopRenter nyújtotta funkciókból.

Ebben a hónapban egy olyan webáruház nyert, amely világos küldetés tudattal gyártja és értékesíti termékeit, a webáruházuk kinézete pedig hűen tükrözi a termékek egyediségét és minőségét.

Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a tartalmak gyártására, legyen szó termékleírásokról vagy blogolásról.

Ezúton is szeretnénk gratulálni az áprilisi győztesnek, a Magisterproducts.hu-nak és csapatának.

Mielőtt megnéznénk a bemutatót, ismerkedjünk meg egy kicsit közelebbről a webáruházzal.

A webáruházról

A Magisterproducts webáruházat 2014 decemberében indította Dr. Mester Ildikó, farmakológus szakgyógyszerész azzal a céllal, hogy szakmai felkészültségét és tapasztalatát felhasználva kiemelkedő minőségű, kizárólag 100% -ban természetes natúrkozmetikumokat kínáljon az allergiás bőrbetegségekkel küzdőknek és mindazoknak, akik számára a vegyszermentes testápolás értékkel bír.

A webáruház telephelye egy Vas megyei községben, Sén található, a termékeket is itt gyártják minőségbiztosítási rendszerek biztosításával, amelyben Ildikó, mint ügyvezető személyesen is részt vesz.

“Minden hónapban új termékeket sikerül forgalomba hoznunk, ezért folyamatosan szélesedik a termékkör, ez is biztosítja a folyamatos növekedést és a pénzügyi stabilitást.”

A webáruház jelenlegi formáját 2016 szeptemberében nyerte el a ShopRenter Egyedi Design és Arculat szolgáltatásának keretében.

2016-ban megtízszerezték a webáruház előző éves forgalmát, amely “nagyrészt az egyre több elégedett visszatérő vásárlónak, a szájról-szájra történő ajánlásoknak és a weboldal letisztultságának, vevőcsalogató fejlesztéseinek köszönhető. A visszatérő vásárlók magas arányát a termékek tisztasága és szerethetősége mellett a VIP rendszerük kidolgozásának is köszönhetjük.

Következő lépésként májusban nyitjuk első offline üzletünket Szombathely belvárosában, amelyet nagy izgalommal várunk és bízunk a webáruházhoz hasonló sikerében.”

Termék beszerzés

Dr. Mester Ildikó gyógyszerészként egyetemi gyakorlati idejét a SOTE Bőrklinikáján töltötte, ekkor szélesítette ki bőrgyógyászati ismereteit, amiből szinte egyenesen következett a kozmetikumok iránti érdeklődés. Úgy érezte szükség van egy olyan termékcsalád létrehozására, mely gyógyszertári alapokon nyugszik, de kikerüli az azokban előforduló mesterséges anyagokat.

A kozmetikum készítést már az egyetem alatt is tanulta, így nem is bízta másra a Magister termékcsalád kifejlesztését, amelyet ma is saját maguk készítenek.

Értékesítési csatornák

Első vevőiket a Facebookról szerezték, de ezzel összefüggésben nagy hangsúlyt fektetnek a tartalom marketingre is. Blogjukon nemcsak bőrápolási témákban olvashatunk cikkeket, de egészséges életmóddal, családdal kapcsolatos témákat is találunk.

Jelenleg a legtöbb forgalom és vásárlás a Facebookról, véleményvezérek blogjairól érkezik. Emellett együttműködnek Weisz Fannival, aki nemcsak a webáruház főoldalán, de saját Facebook és Instagram oldalán is büszkén vállalja, hogy a Magister termékeit használja.

Rendelés teljesítés

A rendeléseket saját maguk dolgozzák fel. A számlázáshoz a Számlázz.hu szoftverét használják.

A webáruházban a következő szállítási módokat kínálják a vásárlóknak:

  • Házhozszállítás
    MPL futárszolgálattal: itt külön választhatunk délutáni, vagy akár
    szombati kiszállítást is
  • Személyes
    átvétel Sén
  • Postán
    maradó csomag
  • MPL
    csomagautomata
  • MPL
    Posta Pont
  • Foxpost
    csomagautomata

Elérhető fizetési módok:

  • Utánvétel
  • Banki
    átutalás
  • PayPal

Az utánvételért plusz költséget számolnak fel, amellyel ösztönzik a másik két fizetési módot.

Jó tanács az induló webáruházaknak

Megkérdeztük őket, hogy mit tanácsolnának azoknak, akik most vágnak bele egy webáruház elindításába: “mindent automatizálni kell, amit csak lehet. Illetve mindig is nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy a termék leírásokat nagyon részletesen írjuk meg.” Úgy tűnik, ezt a vevők nagyon szeretik.

A webáruháza bemutatása

Amennyiben szeretné, hogy az Ön által érdemesnek tartott webáruház is bekerüljön a jelöltek közzé, kérjük küldje be javaslatát ide kattintva.

Legfrissebb bejegyzések

Előző bejegyzés:
Hogyan ért el a Reflexshop 142%-os bevételnövekedést?

A Reflexshop.hu egy online játékbolt, amely a szabadidő aktív és kreatív eltöltéséhez kapcsolódó termékek kereskedelmével foglalkozik. ...Elolvasom

Close