ShopRenter bemutató

Spóroljon a humán költségeken a hatékony adminisztrációval

Villámgyors adminisztrációs felület

A gyors és hatékony munkavégzésért a villámgyors és hatékony adminisztrációs felület felel, ahol minden fontos információ és beállítás egy pár kattintással elérhető. Bejelentkezés után azonnal láthatóak a legfontosabb mutatószámok és statisztikák, illetve a legújabb rendelések és azok legfontosabb adatai. A gyorsan átlátható felső-, legördülő menük segítségével minden karnyújtásnyira van.

Webáruház bérlés villámgyors adminisztrációs felületen
Webáruház bérlés - Tömeges termékfrissítés

Tömeges termékfeltöltés és frissítés

Egy egyszerű Excel fájlt segítségével teljes körűen karbantarthatja a termékeit, így akár több ezer terméket is pofonegyszerűen lehet menedzselni. Lehetőség van az adatok exportálására is, mely esetben kiválaszthatjuk, hogy mely termékeket (pl. melyik kategóriában lévő termékeket, vagy a csak raktáron lévő termékeket, stb) akarjuk exportálni, és azok mely adataira vagyunk kíváncsiak.

Összekapcsolható külső ügyviteli rendszerekkel

Ha van egy raktárkészlet kezelő vagy egyéb szoftvere, akkor a ShopRenterrel megvalósítható, hogy ne kelljen duplán rögzíteni az adatokat, hanem automatikusan kerüljenek át a webáruházba. Plusz a webáruházba beérkező rendeléseket fel is kell dolgozni – és habár a csomagok összeállításában sajnos nem segíthetünk, de a számlák kiállításában igen: ha egy kattintással át lehet adni a számlázási adatokat az Ön számlázó programjának.

Az integrációk megtekintéséhez kattintson ide.

Webáruház bérlés - Összekapcsolható ügyviteli rendszerrel
Próbálja ki 14 napig ingyen!

A próba áruház funkcionalitásában a legközelebb a Silver csomaghoz áll, de pár funkció nincs benne engedélyezve technikai okokból, mint pl. a hírlevél rendszer vagy számlázó modul, és van benne pár olyan modul is, mely csak Gold csomagban megtalálható.

Jelentkezem próbaidőszakra
Hívjon minket a 06-1/234-5012-es számon