Automatizmusok
Nevezhetjük őket workflownak vagy triggereknek, a céljuk ugyanaz: minimális munkabefektetéssel a legmagasabb konverziót és bevételnövekedést elérni

Elhagyott kosár értesítő
Bármilyen jól is legyen kialakítva az oldalunk, sajnos az elkezdett rendelések egy része bizony elhagyott kosár lesz. Ugyanakkor nem kell tétlenül néznünk ezt, mert van egy módszer, amivel az elhagyott kosarakat rendeléssé tudjuk konvertálni! Az Automatizmusok segítségével személyre szabott, időzített levelet tudunk küldeni az elhagyott kosár tulajdonosának egy utolsó ajánlattal – pl. egy kuponnal, vagy ajándékkal - melynek hatására nagy valószínűséggel visszatér és befejezi a vásárlási folyamatot.

Véleményösztönző
A vásárlói vélemények nagy szerepet játszanak egy webáruházban a felhasználói bizalom
szempontjából. Sokszor mások pozitív véleménye adja meg a végső lökést a vásárlónak, hogy
megvegye az adott terméket.
Az Automatizmusokkal a rendelések után időzítetten tudunk levelet küldeni a vásárlóknak, hogy
írják meg véleményüket a megvásárolt termékről. A véleményírást motiválhatjuk pl. egy
kuponnal a következő vásárláshoz – így egyben a visszatérő vásárlást is ösztönözzük.

Kívánságlistás akciók
Napjainkban szinte minden webshop lehetőséget biztosít kívánságlista összeállítására. A kívánságlista automatizmussal ki tudjuk használni az itt lévő értékesítési potenciált, mivel értesíteni tudjuk felhasználóinkat, ha a kívánságlistájukon szereplő termék akciós lett.

Névnapköszöntő
Ha már tudjuk vevőink keresztnevét, akkor használjuk ki ezt az alkalmat és apró figyelmességként köszöntsük fel őket névnapjukkor automatikusan egy Névnap köszöntő levéllel. Egy személyes kuponkóddal egybekötve könnyen növelhetjük eladásaink számát.

Vevőcsoport áthelyezés
Díjazzuk vevőink hűségét azzal, hogy egyre nagyobb kedvezményt biztosítunk feléjük különböző
vevőcsoportot szinteken keresztül.
Pl. éves 100 000 Ft rendelésérték felett adhatunk törzsvásárlói kedvezményt. Az
Automatizmusok ebben segít azáltal, hogy leveszi a vállunkról az adminisztráció terhét és
dinamikusan átteszi a vásárlókat más vevőcsoportokba a beállított rendelésszámtól, értéktől
függően.

Rendelés webhook
A webhookok segítségével értesítést kaphatunk a rendelésekről a hagyományos
rendelés-visszaigazoló leveleken túl. Felhasználhatjuk a webhookokat arra, hogy átkerüljenek
a rendelések automatikusan egy külső rendszerbe, ami lehet egy számlázó, raktárkezelő vagy
CRM szoftver.
Ezen kívül SMS küldő szolgáltatás összekötésére is alkalmazhatjuk.
